PDG-Traject 2017-2019
PDG-Traject 2017-2019
  • Home
  • Even voorstellen...
    • Privé
    • Leraar logistiek
  • Achtergronden
  • Mijn visie op ICT in het onderwijs
    • 1. Een leven lang leren
    • 2. Sneller, efficiënter en groter bereik doelgroep
    • 3. Visueel maken
    • 4. Informatiebeveiliging
    • 5. Onderwijs moet voorbereiden op de praktijk
    • 6. Zitten is het nieuwe "roken"
  • Vier ICT competenties
  • 1. Attitude
    • 1.1 De docent is een lerende en innoverende professional
    • 1.2 De docent is een flexibele en adaptieve professional
    • 1.3 De docent is een reflecterende en onderzoekende professional
    • 1.4 De docent is samenwerkende professional
  • 2. Digitale basisvaardigheden
    • 2.1 Hardware
    • 2.2 Software
      • 2.2.6 Serious games
    • 2.3 Storingen
  • 3. Digitale media- en informatiegeletterdheid
    • 3.1 Informatievaardigheden
    • 3.2 Kennismanagement
    • 3.3 Mediawijsheid
  • 4. Didactisch handelen
    • 4.1 Het maken van didactische keuzes
      • 4.1.1 Exact Online
        • 4.1.1.1 Kerntaak 1 Logistiek Medewerker
        • 4.1.1.2 Kerntaak 2 Logistiek Medewerker
        • 4.1.1.3 Kerntaak 3 Logistiek Medewerker
    • 4.2 ICT organiseren in een (digitale) leeromgeving
      • 4.2.1 Openingsactiviteit Young Professionals Zwolle
    • 4.3 Arrangeren van digitaal lesmateriaal
    • 4.4 Kennisoverdracht
    • 4.5 Kennisconstructie
    • 4.6 Beoordelen van leerprestaties en evalueren van onderwijs
  • 5. Samenvatting en conclusies
  • 6. Bronnen
  • Contact..

4. Didactisch handelen

4.1   Het maken van didactische keuzes
4.2   ICT organiseren in de (digitale) leeromgeving
4.3   Arrangeren van digitaal lesmateriaal
4.4    Kennisoverdracht
4.5   Kennisconstructie
4.6   Beoordelen en leerprestaties en evalueren van onderwijs
Verder naar 5. Samenvatting

Maak jouw eigen website met JouwWeb

© 2018 - 2025 LDictportfolio
Powered by JouwWeb